Oyen Selamba Makan Di Rumah Jiran, Siap Tidur Macam Rumah Sendiri Menarik Prhatian Rmai

Jika bercakap tentang kucing berwarna oren, mesti ramai dah cukup kenal perangai nak4l mereka ini. Kucing yang lebih kerap dipanggil oyen ini biasanya lebih nak4l dan unik dari kucing-kucing lain.

Sama macam yang dikongsikan oleh lelaki ini tentang gelagat si oyen yang datang ke rumahnya ini. Lebih melucukan, kucing itu bukanlah miliknya namun sering kali datang ke rumahnya untuk makan dan tidur.

@rapalguna

masih menjadi misteri, inu kucing siapa?🤣 ##fyp

♬ Canon in D Keroncong Version – Keroncongin 🎶

Di dalam video yang dikongsikan ini, kelihatan seekor kucing berwarna oren atau oyen yang datang ke rumah lelaki ini. Menurutnya, kucing itu sering datang ke rumahnya dan tidak dapat dipastikan siapakah pemiliknya yang sebenarnya.

Setiap kali datang ke rumahnya, kucing itu akan meminta makanan dan akan bermain bersamanya. Tidak cukup dengan itu, kucing itu juga akan tidur di rumah lelaki itu mengalahkan rumahnya sendiri.

oyen

Lebih melucukan, lelaki itu siap berkongsikan gelagat si oyen yang kemudiannya terbaring di dalam rumahnya selepas selesai makan. Malah menurutnya, kucing itu sering kali melakukan perkara yang sama setiap kali datang ke rumahnya.

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama terhibur melihat gelagat oyen ini. Ada yang menganggap biasanya kucing berwarna oren seperti ini sememangnya tidak takut untuk makan atau masuk ke dalam rumah orang lain.

“Pelihara je bang rezeki tu.”

oyen selamba makan

“Maaf bang tu adik saya. Dia memang suka keluar waktu malam…”

kucing

“Tengok warna pun dah tau.”

komen

“Gangster kawasan.”

tik tok

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*