“T@mak Semua Dia Nak” -Kereta Asyik Berbunyi Rupanya Cucvk Seatbelt Orang Sebelah

Seorang wanita mengundang wargamaya tidak dapat menahan ketawa mereka selepas menonton perkongsian rakannya di aplikasi popular TikTok sehingga menjadi bualan hangat ramai.

Menerusi video yang tular di aplikasi itu, kedengaran seorang wanita yang duduk di bahagian pemandu begitu terhibur selepas menyedari kesalahannya yang berjaya dirakam oleh rakan disebelah.

Ins1den wanita itu yang merasa pelik akib4t kereta asyik berbunyi bertukar lucu selepas mengetahui hal sebenar dan punca ia berbunyi.

Rakannya yang sebelah turut tidak dapat menahan ketawanya selepas melihat kelucuan wanita itu sehinggakan penat memikirkan kesalahan wanita berkenaan yang mana dia pula berada disebelahnya.

Kereta yang berbunyi dan menganggu mereka itu rupanya disedari berpunca akibat wanita itu sendiri telah memakai seatbelt dan mencucvknya di bahagian sebelahnya. Memang netizen juga berdekah menonton telatah mereka itu.

Ruangan komen di hantaran video bagaimanapun dihujani dengan respon lucu netizen yang turut sama tertawa melihat telatah lucu wanita berkenaan.

“Tamak semua dia nak, dah bagi seorang 1 pon nak gak rempat sebelah punya hahaha”

“Adik saya pernah tarik seatbelt penumpang depan, dia dok belakang. Gabra sebab ada roadblock kat depan”

“Lepas tu mesti dia claim kereta ni dah rosak ka asyik berbunyi”

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: KV

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*