Ditonton 45.2 Juta Kali, Ibu Kucing Bawa Baby Kenalkan Dekat Anak Tuan Buat Ramai ‘Melting’

Jika anda memelihara haiwan ini dirumah pasti apabila kucing kesayangan menjadi ibu dapat dilihat bagaimana naluri keibuannya terhadap anak-anak.

Sehingga meskipun bertubuh kecil namun ibu kucing tetap menjaga baby yang dilahirkan yang bukan satu atau dua ekor malah ada yang melahirkan lebih daripada tiga ekor.

Walau bagaimanapun, netizen sangat cair menyaksikan telatah seekor ibu kucing yang sangat comel apabila telatahnya itu berjaya dirakam oleh pemiliknya.

Melalui video yang dimuat naik meskipun baru dua hari sahaja dikongsikan ini, pemilik ibu kucing yang membawa baby kecilnya di mulut telah viral di aplikasi TikTok dengan jumlah tontonan setakat ini sebanyak 45.2 juta kali.

Betapa cairnya wargamaya kerana dapat menyaksikan bagaimana ibu kucing ingin memperkenalkan seekor bayinya kepada anak pemiliknya yang sedang terbaring. Seolah-olah sempat berbual bersama pula tu lalu membuatkan netizen sangat tercuit hati.

Kecomelan ibu kucing itu yang dikatakan ingin menunjuk bayinya kepada bayi kecil pemiliknya mengundang juga wargamaya sangat terhibur.

Netizen diruangan komen juga bergurau bahawa mungkin kucingnya ingin memberikan salah seekor anaknya untuk dijaga oleh pemiliknya tersebut.

Namun begitu dalam pada masa yang sama kecomelan mereka membuatkan netizen begitu seronok menonton telatah dalam video dimuat naik itu.

“Kedua-dua…”

“Dia cakap ini baby saya”

“Omg dia faham…”

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*