“Lama Tunggu…” -10 Kali Netizen Ulang Video Kilafairy Nyanyi Full Lagu Hindustan

Penyanyi Kilafairy nama yang tidak asing lagi dikalangan peminatnya dan bakat sebagai anak seni selebriti ini rasanya tidak perlu lagi diperkenalkan.

Namun begitu, terbaharu netizen tidak menyangka dapat mendengarkan suara penyanyi berusia 29 tahun ini di ruangan media sosial dimana selebriti juga mengatakan sudah lama tunggu untuk penyanyi ini belanja suaranya.

Jika nyanyi lagu Melayu sudah diketahui ramai suara merdunya itu namun ramai tidak menyangka Kilafairy boleh membawa lagu Hindustan dengan sangat baik.

Sehingga hantaran video yang dimuat naik menerusi Instagram milik Kilafairy sendiri, dia membuatkan netizen sampai mengulang tayang video nyanyian lagu Hindustan berjudul Sunn Raha Hai Na Tu yang baru 8 jam dikongsikan kepada umum.

Kilafairy di Instagram bagaimanapun menjadi perhatian dengan ribuan tontonan di hantaran video terbabit disamping menerima lebih dua ratus komen ramai.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kilafairy (@kilafairyofficial)

Ada juga yang membuat permintaan terhadap penyanyi ini untuk membuat persembahan lagu Hindustan yang lain.

Walau bagaimanapun, rata-rata netizen di ruangan komen video nyanyian Kilafairy tersebut telah memberikan pelbagai pujian terhadap suara merdunya itu.

“Love sangat”

“Terbayang terus gunung tepi pantai taman bunga. 10 kali dah duk ulang ni”

“Wow power nya, i like it. Merdu suara”

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Kilafairy via KV

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*