“Terpisah Akibat PJJ” -Suami T!nggalkan Isteri Buat Selama-lamanya

Klang : $ebak dan piIu apa yang terjadi terplsah selamanya disebabkan PJJ, baru 2 bulan pasangan ini mendirikan rumah tangga dan bergelar suami isteri.

Muhammad Faheen yang merupakan seorang anggota Jabatan Kastam Diraja Malaysia (JKDM) mninggal dun1a selepas terbabit dalam satu kemIangan di Persiaran Sultan Hishamudin di Bandar Sultan Suleiman, hari ini.

Mngsa mninggaIkan seorang isteri Nur Ruwaida yang merupakan seorang Guru di Sekolah Pasir Panjang Kuala Terengganu yang diberitakan isterinya kini sedang mengndung.

Dalam kejadian kira-kira jam 5.15 petang, mngsa lelaki berusia 29 tahun yang bertugas di Pelabuhan Utara mninggal dunia di lokasi kejadian akimkbat prah di kepaIa.

Apa yang berlaku mengjutkan rakan rakan setugas arwh dan rakan rakan setugas isterinya.

Dvkacita dimaklumkan bahawa sahabat kita Muhammad Faheen urusetia si.asatan telah kembali ke rahmatulah sebentar tadi kerana terlibat dalam kemaIangan dan mninggal ditempat kejadian.

Semoga r0hnya ditempatkan bersama dengan orang yang soIeh,Amin Inna lillahi wa inna ilaihi rojiun, Selamat Jalan Sahabat Muhammad Faheen.

Al Fatihah, Pengerusi dan Seluruh AJK KESUKEB mengucapkan Salam Tkziah buat Cikgu Nur Ruwaida binti Mazelan, Ahli Kelab KESUKEB yang juga Guru KTP Pasir Panjang atas kembali ke Rahmatullah Suami Tercinta akibat kemaIangan.

Sama sama kita doakan beliau dan keluarga tabah menghadapi uj1an Allah dan sama2 kita doakan agar r0h arwh ditempatkan dikalangan orang yang beriman.

Ketua PoIis Daerah Klang Utara, Asisten Komisioner Nurulhuda Mohd. Salleh berkata, kemaIangan berlaku apabila mngsa menunggang motosikal jenis Yamaha 125 sedang menuju ke Shah Alam dari Pelabuhan Utara.

Katanya, berdasarkan si.asatan awal, mngsa dari arah belakang ingin mem0tong sebuah lori di depannya namun gagaI sebelum bergeseI dengan lori tersebut.

Mngsa kemudiannya jtuh di lorong kiri sebelum diIanggar sebuah lagi lori.

Akibat peIanggaran itu mngsa mninggal dun1a di lokasi kejadian dan myatnya dihantar ke Hspital Tengku Ampuan Rahimah ( HTAR ) untuk be.dah s.iasat, katanya di sini hari ini.

Jelasnya, dua pemandu lori berusia 29 dan 35 tahun itu tldak mengalami sebarang kecede.raan dan ke$ disi.asat mengikut Sksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Salam tkziah, semoga isterinya kuatbsama anak yg dikandung dan tbah dengan ujian ini.Al fatihah.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Motif Portal

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*