“Hanya 10 BuIan Je Allah Bagi Mama P!njam Thea..” – lbu $eb4k Anak Tsayang MninggaI Dun!a.

Svkar untuk menerima pemerg1an insan tersayang, tetapi itu kenyataan perlu dih4dapi oleh seorang ibu ini apabila anak prempuannya mninggaI dunia aklbat jngkitan kvman di pa.ru-pa.ru.

Menerusi laman Facebook, Bunga Js Reena memuat naik beberapa keplng gambar dan video anaknya Airisthea Nur Inara memaklumkan berita dvka itu sehingga meraih lebih 8,000 perkongsian.

Menurut Reena, anaknya yang berusia 10 bulan itu dimasukkan ke Unit Rwatan Rapi (lCU) di sebuah hspital selepas mengalami ssak nfas pada 10 Mei lalu.

Disangka itu kali terakhlr dia menatap wajah b4yi tersebut, namun anaknya yang mesra dipanggil sebagai Thea menunjukkan perkembangan positif sepanjang tiga minggu menerima rwatan di dalam w4d.

“Thea seorang anak yang sangat sempurna.. putih gebu, comel pipi merah, tinggi.. setiap mata yang memandang Thea mesti akan ger.am dengan kecomelan Thea..

“Tempat Thea bukan di sini, tempat Thea sana di syurga.. mama tau Thea pe.nat.. thea kuat dan berta.han pun untuk mama..

“Mama ingat itulah kali terakhlr mama jumpa Thea.. tapi Thea kuatkan semangat untuk sembuh supaya mama dapat jaga Thea selama 3 minggu dalam w4d,” tulisnya.

Bagaimanapun, ajaI dan ketentuan di tangan Tuhan. Reena menyifatkan temp0h tiga minggu itu adalah bagi si kecil itu meluangkan masa dengan dirinya sebelum perg1 menghadap IIahi.

“Rupanya Thea mau luangkan masa dengan mama, manja2 dengan mama sebelum Thea pergi ja.uh tlnggalkan mama..

“Mama redhakan Thea pergi nakkk, mama tau cukup sudah Thea mena.nggung saklt dan terslksa.. Mama halalkan rah1m mama..

“Mama halalkan susu mama.. mama halalkan semua makan minum Thea.. damailah Thea di sana.. tunggu mama di pintu syurga,” Iuahnya se.bak.

Posting tersebut menerima 12,000 tanda suka dan 4,000 komen netizen yang mengucapkan talkziah selain kata-kata semangat buat Reena supaya tabah menerima uj1an diberikan Allah SWT.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Dbongkar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*