“Wei, Mak Dah Mat! Ni” – Kej@m Betul Perangai Si Anak Yang Sanggup Berbuat Demikian Kepada Ibunya Sendiri

Pemerg!an insan tersayang terutamanya ibu bapa merupakan satu momen yang sangat sedih dan per!t sehingga tidak dapat digambarkan dengan kata-kata. Bayangkan, insan yang banyak berk0rban masa dan tenaga menjaga serta menyayangi kita sepenuh hati telah pergi buat selama-lamanya.

Namun lain pula yang terjadi kali ni. Tak sangka anak sanggup buat ibu macam ni. Dimana belas kas!han mereka.

Kali ini berbeza, apabila ada seorang anak didakwa seakan tidak sed!h dengan pemerg!an ibu sebaliknya hanya mementingkan wang sahaja.

Kisah ini dikongsikan oleh seorang pengguna Twitter iaitu hypePeep. Kejadian meny@yat hati ini telah menimpa seorang wanita berusia 96 tahun ketika berada di salah sebuah wad Covid-19.

Menurut sumber, pada suatu malam, wanita ini berada dalam keadaan ten@t. Oleh itu, disebabkan faktor umur, pihak perubatan dipercayai membuat keputusan membenarkan anak wanita ini yang turut positif Covid-19 untuk menjaga ibunya di wad tersebut.

Namun siapa sangka, dua hari kemudian, wanita ini telah pergi buat selama-lamanya. Tetapi apa yang lebih mengejvtkan apabila individu ini mend@kwa terdengar perbualan si anak di telefon memaklumkan bahawa si ibu sudah men!nggal dunia dan disebabkan dia telah menjaga ibunya di wad, dia meminta wang berjumlah RM6.000.

“Wei, Mak Dah Mati Ni. Transfer Aku Duit Mak RM6k, Aku Sempat Ambil Nombor Pin Mak”

Paling tidak d!sangka, si anak terbab!t dikatakan sempat meminta nombor pin akaun bank ibunya. Kej@m! Menjengah ke ruangan komen, kebanyakan netizen meluahkan rasa geram dan tidak berpuas hati dengan tindakan si anak yang tergam@k mement!ngkan diri dan ‘g!lakan’ harta.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Oh Bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*