“Simpanlah Kau Punya Bo**h Tu” – Seperti ‘Berper@ng’ Di Ruangan Komen Bila Suhaimi Saad Sound Catriona Ross

Rasanya ramai je yang mengenali sosok ini, yang banyak menimbulkan k0ntroversi dek kerana kenyataannya yang kurang diterima ramai.

Suhaimi Saad, juga merupakan bekas penyanyi nasyid kumpulan In-Team, sekali lagi menjadi perhatian wargamaya apabila memuat naik kenyataan seperti mem@rahi pelakon dan pengacara Catriona Ross.

Terdahulu, Catriona Ross atau lebih mesra dipanggil Kak Kek memuat naik satu video di Instagramnya. Dalam video tersebut, Kak Kek jelas mem@rahi rakyat Malaysia yang dilihat masih degiI kerana tidak patuh dengan arahan kerajaan.

Kata Kak Kek, rakyat sibuk saIahkan kerajaan sebab kes COVID-19 dalam negara makin meningkat, namun bagi Kak Kek rakyat juga g@gal dalam mengekang penularan dalam komuniti sehingga wujud kluster berkaitan Aidilfitri.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Suhaimi Saad (@mosusofficial)

Walaupun ramai yang bersetuju dengan suara Kak Kek itu, namun ada juga segelintir yang tidak bersetuju. Antara yang tidak bersetuju adalah Suhami Saad sehingga dia dilihat mengeluarkan kenyataan seperti mem@rahi semula Kak Kek.

Sedap dan nampak puas, klimaks sangat bila kau dapat kata rakyat ni ‘se tu pid’ dan b**gai eh. Jangan meg@h sangatlah dapat buat macam tu kak,” tulis Suhaimi.

Apa yang jelas, Suhaimi merasakan tindakan Kak Kek yang melemparkan kata-kata yang kasar terhadap rakyat itu adalah tidak patut. Menurutnya, kita perlu faham yang masalah dan keperluan orang ni tak sama.

Tidak lama kemudian Kak Kek pun menerjah ke ruangan komen hantaran di Instagram Suahimi itu dan memberikan komennya. Kata Kak Kek, dia hanya menyaIahkan rakyat yang ingkar pada arahan dan bukan kepada semua rakyat.

Bagaimanapun, Suhaimi dilihat seperti tidak boleh menerima kata-kata Kak Kek dan terus menyerang Kak Kek di ruangan komen. Sudahnya, Kak Kek menyatakan kalau tidak saIah kita tidak akan melenting dengan video yang Kak Kek muat naik itu.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Kool Fm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*