BakaI Pgantin Trjun Dari Hotel Sejam Sebelum Bernikah

Di Kota Manado, Sulawesi Utara lndonesia, seorang bakal pengantin m.aut selepas terj.un dari tingkat 7 sebuah bangunan hotel.

Memetlk laporan portal Makassar, lelaki tersebut jtuh berhampiran kolam renang dan dibawa ke hspital tldak jauh dari situ. Walau bagaimanapun, mngsa diIaporkan sudah mninggaI dunia.

DiIaporkan juga, mngsa akan melangsungkan pernikahan pada Jumaat dan dijadualkan bernikah di Ge.reja Sentrum pada jam 2 waktu lndonesia Tengah.

Malah, video rakaman menunjukkan mngsa berlari masuk ke hotel sebelum terjvn menjadi viral di Tiktok. Menerusi video pendek tersebut, pengiring pengantin lelaki dilihat sedang berehat dan melakukan sesi live di Facebook.

Video:

Keadaan menjadi panlk setelah rakan-rakan menyedari mngsa tiba-tiba terjvn dari bilik hotel tersebut. Setakat ini masih belum dapat dipastikan apakah punca utama menyebabkan mngsa bertlndak membnuh diri satu jam sebelum melangsungkan pernikahan.

Di ruangan komen, orang ramai menyatakan slmpati dengan nasib bakal pengantin perempuan dan rakan-rakan pengiring yang semestinya tr4uma melihat kjadian di hadapan mata.

Sumber: makassar, dewiyustari_, om

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Media Sayur

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*