“G!l@ Ke? Saya Berkahwin Dengan 0rang P@lest!n”

SER@NG@N zal!m !s.r@el ke atas P@.lest!n turut memberi kes@n yang mendalam kepada pelakon Ramona Zamzam memandangkan ianya merupakan tanah kelahiran suaminya iaitu Rami Alashkar.

Biarpun keluarga mentuanya tidak berada di sekitar lokasi kejadian, namun Ramona atau nama sebenarnya Ros Ramona Qadira Mohd Zamzam berkata suaminya masih mempunyai saudara-mara di G@.za.

Akui hat!nya hancvr melihat video kekej@.man dan keg@.nasan yang berlaku di sana, pelakon berusia 31 tahun itu mengambil pendekatan untuk berehat daripada media sosial sejak seminggu lalu.

Ramona kongsi kenyataannya di Instagram.

“Terima kasih kepada yang menyokong P@lest!n. Yang tanya pasal Rami dan keluarganya, saya sangat hargai. Alhamdulillah, mereka semua okey. Keluarganya tidak berada di Malaysia tetapi di negara lain.

“Ya betul, Rami masih ada saudara-mara di G@.za dan media sosial sekarang dihujani dengan visual keg@.nasan di sana. Saya sendiri mengambil pendekatan untuk berehat daripa media sosial sejak seminggu lalu.

“Dada saya sakit, hati saya hancvr melihat segala video yang dikongsikan. Saya terlalu lem@h,” kata Ramona menerusi kenyataan yang dimuat naik di Instagram miliknya.

Dalam pada itu, Ramona memberitahu biarpun suaminya kini menetap di Malaysia, namun sol!dariti dan sokongan masih utuh buat keluarganya di bumi berg0lak itu.

Media sosial ni bukan segala-galanya, kamu boleh kongsikan apa saja.

RAMONA ZAMZAM

PELAKON

Tambah Ramona lagi, Rami antara keluarga yang diusir !sr@.el dari tanah mereka sendiri dan terp@ksa mer@ntau ke negara lain bagi mencari penempatan baharu.

“Rami sendiri sentiasa berhubung dengan keluarganya di P@.lest!n. Saya akan menjelaskan isu buat yang bertanya adakah Rami akan pulang ke P@.lest!n. Jawapannya tidak, Rami dan keluarganya tidak dibenarkan balik ke P@.lest!n selama-lamanya.

“Kenapa? Sebab tanah mereka adalah salah satu tanah yang telah diambil oleh orang !s.r@el dan mereka sudah keluar dari negara itu sejak sekian lama.

“Daripada kecil keluarga Rami dah berpindah-randah ke negara lain dan itu cara mereka untuk surv!val. Jarang jumpa? Oh, mereka sudah biasa. Sudah sembilan tahun Rami tak berjumpa bapanya.

Ramona bersama suami dan anak mereka.

VIDEO :

“Kali terakhir bertemu dengan ibunya semasa saya baru habis pantang (awal 2018) itu pun sebab dia gagahkan juga datang ke Malaysia untuk berjumpa cucunya,” ujarnya.

Sementara itu, Ramona menegaskan bahawa tindakannya berdiam diri daripada berkongsi apa yang terjadi di P@.lest!n bukan membuktikan dia seorang pro-Z!o.nis.

“Untuk yang menuduh saya pro-Z!.onis, tolonglah berhenti. Hanya kerana saya tidak upload apa-apa berkaitan P@.lest!n tidak bermakna saya tak sokong. G!la ke? Saya berkahwin dengan orang P@.lest!n.

“Media sosial ni bukan segala-galanya, kamu boleh kongsikan apa saja. Saya tak mahu hipokr!t hanya kerana orang lain berkongsi hal yang sama. Tuduhan saya pro-Z!.onis merepek sekali,” tambahnya.

Untuk rekod, Ramona dan Rami telah mendirikan rumah tangga pada 1 Mei 2015 dan dikurniakan seorang cahaya mata, Ivanna Alaskhar yang kini berusia empat tahun.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber : Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*