“Walau Bukan Dari Rahim Isteriku Tapi …” – Achey Syukur Kehadiran Anak Angkat

Penyanyi dan pelawak Achey, 34, bersyukur dengan kehadiran anak angkatnya, Tiara Zinnirah dalam kehidupannya bersama isteri, Nor Hasanah Yahaya atau lebih mesra dipanggil Anne. Menurut Achey, Tiara adalah penyebab dia mendapat gelaran ayah dan dapat menyambut sambutan Hari Bapa pada Ahad lalu (21 Jun).

“Dialah punca!!! Aku merasa hari ini..Aku bersyukur pada Allah..

“Jika tidak DIA kurniakan Tiara Zinnirah kepada ku, tidak dapat aku merasa gelaran sebagai bapa di Hari Bapa,” tulisnya di Instagram (IG).


Dalam pada itu, pelantun lagu Yang Terindah menyatakan dia mencurahkan kasih sayang terhadap Tiara tanpa putus walaupun anak itu bukan dari rahim isterinya.

Achey atau nama sebenarnya Mohd Nasir Hamzah turut berjanji akan menjalankan tanggungjawabnya sebaik mungkin dalam membesarkan Tiara.

“Walau bukan dari rahim isteriku tapi Allah isikan kasih sayang kami yang tiada arah dahulu. Kini dapat dicurahkan kepadanya.

“Ayah akan lakukan sebaik mungkin untuk kamu nak. Maaf ayah pohon kepada awak n mama jika ada kekurangan pada ayah dalam menjalankan tanggungjawab,” tulisnya lagi.

Achey mendirikan rumah tangga dengan Anne sejak sembilan tahun lalu dan mempunyai seorang anak angkat Tiara Zinnirah yang berusia dua tahun.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*