“Anak Tak Dapat Ikut Mata Biru Datuk Dia”- Jasmin Hamid Dedah Siapa Sebenar Mertuanya

Pelakon Jasmin Hamid mendedahkan anaknya, Ian Haziq masih mempunyai datuk iaitu bapa kepada bekas suaminya, Ian Rashid Macquistan yang berdar4h k4cukan mat salih.

Jasmin bersyukur hubungan mereka masih baik dan anaknya mendapat kasih sayang seorang datuk meskipun dia dengan bekas suami sudah tidak bersama.

“Syukur Alhamdulilah, inilah keturunan Macquistan.. Big boss (anaknya) tak dapat ikut mata biru Grandpa tapi dapat ikut warna kulit je..

“Satu-satunya Grandpa yang Big Boss ada. Seorang yang positive dan supportive.

“Masih single walaupun dah enam tahun Grandma pulang menemui pencipta-Nya.. Pasangan yang romantik, katanya cintanya hanya untuk Grandma.

“Terima kasih Allah kerana pelihara kesihatan Grandpa. Semoga Allah panjangkan usia Grandpa dan mendapat pengakhiran hidup yang baik.. Di matikan dalam Husnul Khatimah,” tulisnya.

Jasmin berkongsi perkara tersebut di akaun Instagram miliknya.

View this post on Instagram

Saat yang paling bahagia buat seorang ibu bila di kelilingi oleh anak-anak tercinta.. . . Ibu ingin melihat anak-anak ibu berjaya di dunia dan di akhirat.. Jadi anak-anak yang Soleh dan Solehah.. Berbakti kepada kedua Ibubapa.. Bila tiba giliran ibu untuk pulang kepadaNya, bisikkan kalimah Allah di telinga ibu, mandikan jenazah ibu, kafankan ibu ,imamkan solat jenazah ibu, semadikan ibu di Rumah Abadi dan jangan berhenti kirimkan doa buat ibu.. Ziarah kubur ibu selalu.. . . Jangan bergaduh dan berpisah di antara adik beradik.. Tolong antara satu sama lain, sayang menyayangi,hormat menghormati dan jangan tinggal solat… Kasih ibu hingga jannah.. ♥♥♥♥♥ @autumm_yopopp @lukhmanman @jon_macquistan @azihuzermilamirza . . Hebat Bukan? #artismalaysia #pelakonmalaysia #anakberanak #family #kasihibusepanjangmasa #adikabang #adikberadik #lovetilljannah #hebatbukan

A post shared by jasminhamid (@jasminhamidjh) on

Menerusi entri tersebut, Jasmin memuat naik foto anaknya bersama bapa mentuanya.

Entri tersebut bagaimanapun mendapat perhatian pengikutnya yang tidak menyangka hubungannya dengan bapa mentua masih baik.

Malah ada yang berpendapat hubungan pasangan suami isteri dengan keluarga mentua akan berkekalan hingga selamanya meskipun sudah berp1sah.

Jasmin dan Ian Rashid berpisah pada 4 Februari 2008 selepas mereka mendirikan rumah tangga pada 15 Disember 2000.

Mereka dikurniakan Ian sebagai zuriat dan mempunyai dua orang anak angkat iaitu Rohana dan Luqman Hakim.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber:  Apple Hijau

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*