“I bnyk d0sa dgn you, g4gal didik isteri I dgn baik.”, – Tajul

Bersempena dengan ulang tahun perkahwinan yang kedua, penyanyi Tajul ada menitipkan satu ucapan istimewa buat isterinya, Nurul Shamieza.

Dalam ucapannya, Tajul memohon maaf kepada isterinya kerana banyak kesilapan yang dilakukannya termasuk tidak mendidik isterinya dengan baik.

“Happy anniversary darling iΒ @icaaeddie 😘❀️😍 tq sbb jadi isteri i, and jdi mommy kepada anak kiteΒ @adrianacarissa_ πŸ‘¨β€πŸ‘©β€πŸ‘§ mcm2 dvgaan kite lalui, maafkan slah s1lap i dekat you, dulu i bnyk d0sa dgn you, g4gal didik isteri i dgn baik.”

“I mnyk maaf bnyk2.πŸ™πŸ» I LOVE YOU SO MUCH! smoga kite jdi lebih baik pada masa akan dtg. Insyaallah dgn izin allah. Aminn. ”

“Okay setelah 18 kali sye fkir caption, kali ke 19 ni baru betul2 dpat caption tu. Masyaallah aura dia lain mcm smpai kt kepala ni. Gurau guys😘 muahhh!”, tulisnya.

 

Melihat diruangan komen, isterinya turut membalas postingnya itu.

 

Sekadar info, Tajul atau nama sebenarnya Tajul Ariff Noor Md Shari telah berkahwin dengan pilihan hatinya pada 10 Disember 2017 namun hanya mengaku perkara itu pada Oktober yang lalu.

Sumber: Instagram Tajul

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*