[Terkini] Bapa Mnteri Besar SeIangor, Shari M0khsin MninggaI Dunia.

Shah Alam: Bapa kepada Me.nteri Besar Selangor, Datuk Seri Amirudin Shari mninggaI dunia petang tadi.

Setiausaha PoIitik Mnteri Besar SeIangor, Juwairiya Zulkifli berkata, Allahyrham Shari M0khsin mninggaI dunia disebabkan k0mpIikasi pernfasan.

“Jnazah akan dikebvmikan di Kampung Parlt As.am Ku.mbang, Be.nut, P0ntian pagi esok.

“Marilah bersama-sama kita d0akan agar urusan terakhlr Allahyrham dipermudahkan, moga r0h Allahyarham dicucu.ri rahmatNya dan diterima segala amaI kebaikannya. Al-Fatihah,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Sementara itu, Amirudin menerusi hantaran di Twitter turut berk0ngsi mengenai keakraban dengan bapanya sejak kecil.

“K0munikasi terakhlr dengan abah jam 1.27 tengah hari tadi melalui WhatsApp, jam 5.30 petang dapat berita abah mninggaI dunia. Sejak kanak-kanak selalu saya terflkir bagaimana harus saya lalui bila orang yang hampir dan rapat mninggaI dunia, terimalah tkdir bahawa matl itu pasti bagi yang hldup,” katanya.

Dalam pada itu, Mnteri Kanan dan Mnteri Perdagangan Antarabangsa dan lndustri (MlTl), Datuk Seri Mohamed Azmin Ali turut menzahirkan ucapan tkziah kepada Amirudin.

“Saya menghubungi sahabat saya YAB @AmirudinShari dan mengucapkan tkziah kepada beliau dan keluarganya dan mend0akan semoga tabah dalam mengha.dapi kesedlhan ini. Al-Fatihah,” katanya

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: dbongkar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*