Sibuk Dengan Buku, Gelag@t Yusuf Dan Alisa Bikin Ger@m!

Sudah menjadi lumrah bila dalam hubungan adik-beradik pasti akan ada masa berbaik dan berselisihan faham. Namun begitu, air yang dicincang tidak akan putvs. Bergaduhlah macam mana sekali pun pasti akan berbaik semula.

Sama seperti dalam situasi dua beradik anak kepada pelakon, Hairul Azreen ini. Kedua-dua anaknya yang comel bernama Alisa Aisyah dan Yusuf Iskandar ini sering sahaja mencur1 perhatian ramai dengan gelagat mereka.

Terbaharu satu rakaman ketika dua beradik ini sedang sibvk dengan buku telah membuatkan ramai terhibur menyaksikannya. Dalam rakaman tersebut kelihatan Yusuf Iskandar sedang membaca buku sambil adiknya berada di sebelah.

Namun tiba-tiba si abang mula mengusik Alisa dengan tidak lagi mahu membacakannya buku. Disebabkan itu si adik mula berasa geram dan memanggil semula abangnya. Berikut adalah rakaman gelagat Yusuf dan Alisa yang dikongsikan menerusi laman Instagram milik si cilik ini sendiri:

Comel dan bijak betullah dua beradik ini! Perkongsian rakaman gelagat Yusuf dan Alisa ini telah meraih lebih 400 ribu tontonan dan 98 ribu likes. Rata-rata warganet turut terhibur menyaksikan dua beradik ini dan meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Pandai sangat! Sekali jerit Yusuf…Hahaha”

Gelagat Yusuf Dan Alisa 3

“Comelnya both. Come back abang hahaha. Ciri2 anak no 2 ni, suke mengarah”

Gelagat Yusuf Dan Alisa 2

“…Lembut je dia panggil Yusuf. Tapi bila geram dia datang. Panggil Yusuf terus”

Gelagat Yusuf Dan Alisa 1

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*