Siti Nurhaliza ‘Main’ TikTok Sekali Suami Masuk Dalam Bilik, Reaksinya Bikin Terhibur!

Penyanyi nombor 1 negara dan kesayangan ramai dikenali sebagai Dato’ Sri Siti Nurhaliza ini sememangnya cukup terkenal dengan bakat nyanyiannya. Malah personalitinya juga membuatkan ramai yang senang dengan anak kelahiran Pahang ini.

Selain itu ibu kepada dua anak ini juga cukup cantik dan menjadi kesayangan ramai kerana keperibadiannya cukup luarbiasa sekali. Terbaharu satu video di aplikasi TikTok yang memaparkan Siti Nurhaliza telah mencuri perhatian ramai.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk)

Dalam rakaman tersebut kelihatan Siti Nurhaliza atau lebih mesra dengan panggilan TokTi sedang asyik menari mengikut trend terkini di aplikasi tersebut. Tidaklah keterlaluan, hanya menggunakan gerakan tangan sahaja namun tetap nampak cantik!

Namun apa yang mencvri perhatian ramai apabila tiba-tiba suaminya masuk ke dalam bilik dan reaksi Siti Nurhaliza kemudiannya membuatkan ramai terhibur. Berikut adalah rakaman Siti Nurhaliza ‘main’ TikTok ini:

@toktitiktok

Tiba tiba Tok K masuk bilik😅🤦‍♀️

♬ JEREEE Remix – JEREEE

Perkongsian rakaman Siti Nurhaliza ‘main’ TikTok ini telah meraih lebih 2.3 juta tontonan dan 200 ribu likes. Rata-rata warganet terhibur menyaksikan gelagat penyanyi no 1 negara ini dan meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Lepas Tok K masuk terus Tok Ti nari sopan. Comel la”

Tokti menari tiktok 3

“Walaupun orang panggil dato..Tapi makin hari makin muda”

Tokti menari tiktok 2

“Cute je..Tak yah ged1k2 ppn comel Tokti ni”

Tokti menari tiktok 1

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*