Rupanya Dah Setahun, Mira Filzah & Suami Sambut Anniversary Pertama- “Sump4h Cantik Mcm Princess”

Sebut sahaja nama Mira Filzah, pasti ramai boleh menyenaraikan antara drama popular yang dibintangi olehnya sepanjang menjadi pelakon apatah lagi dalam drama Sweet Dreams.

Pelakon serba boleh ini juga antara selebriti yang sering menjadi tumpu4n peminat terutama di media sosial peribadinya dimana Mira Filzah boleh dikatakan antara selebriti wanita yang paling banyak pengikut menerusi Instagram.

Gaya mira Filzah

Walau bagaimanapun, dalam satu posting terbaru Mira Filzah mengundang peminat juga tidak menyangka begitu cepat masa berlalu apabila pelakon jelita ini dan suami, Wan Emir Astar telah menyambut ulang tahun perkahwinan yang pertama.

Untuk info, Mira Filzah dan suami telah menghalalkan hubungan mereka sebagai suami dan isteri pada 3 September tahun lalu dan buat yang masih ingat, majlis perkahwinan mereka digelar sebagai wedding of the year.

Melalui ucapan Mira Filzah di Instagram pula, dia turut menyertakan satu rakaman video yang memaparkan beberapa momen bahagia dia dan jejaka pilihan hatinya disaat majlis perkahwinan mereka itu kepada umum.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah)

Selain dihujani dengan ucapan tahniah buat pasangan sama cantik, sama padan ini netizen bagaimanapun juga tidak percaya pernikahan selebriti jelita ini yang dipuji seperti Princess di majlisnya itu kini telah gen4p setahun.

“Cepatnya masa berlalu…”

Mira Filzah IMG_20210903_090535

“Perasan baru je, eh dah setahun”

IMG_20210903_090556 IMG_20210903_090522

“Happy anniversary…”

Mira Filzah

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*