[Terkini]’ Prgimu Di Hari Yang Mulia..’Ya Allah Andak,Tak Sngka Dirimu Yg Terbjur DijaIan.

Kluang : Seorang pemuda mninggaI dunia apabila yamaha 125z yang ditu.nggang bertmbung dengan sebuah Proton Persona dalam kjadian di Jalan Kota Tinggi, berhampiran Felda UIu BeIitong jumaat lalu.

Mngsa Mohd Rald Rasyid Mihat yang lebih mesra dengan panggilan Andak mninggaI dunia ditempat kejadian aklbat cede.ra prah tercmpak selepas motosikalnya itu merempvh sebeIah kanan Proton Persona terbabit.

Andak berasal dari Felda Ulu Belitong seorang insan yang sangat baik dan amat disenangi rakan rakan. Tldak disngka dia dijmput IIahi sebegitu.

Rata rata insan insan yang mengenali arwh menzahirkan rasa piIu dengan apa yang menlmpa andak.

Adik sepupu (andak)alhamdulilah uda along smpat uruskan andak kali terakhlr😔,Semoga r0hnya dicucvri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang² yang beriman. آمين (Al-Fatihah) -Zan Fai.

Al-Fatihah buatmu sahabat Raid Rasyid, tak kesmpaian h.ajat kau nak jumpa aku nak beli kasut yang kita deal hari Selasa aritu.

Baru malam ni nak hantar KASUT ni kat ko Raid rasyid ( ANDAK), Aku akan slmpan kasut ni,jika ad sesiapa nak beli duit kasut arwh ni akan aku sdekah di mana2, KAMI DARI PALI B.undle MENGUCAPKAN SALAM TKZIAH BUAT KELUARGA ALLAHYRHAM, Al- Fatihah buatmu sahabat.

Andak insan yang sangat baik ramai yang sedlh dan terkjut dengan pemerg1an nya, punca sebenar kejadian kemaIangan tersebut dalam si.asatan pihak berwajib.

Jnazahnya selamat disemad1kan di Tanah Perkburan Felda UIu BeIitong, semoga keluarganya tabah. 0rang yang baik Allah sayang, prgi dijmput IIahi dihari jumaat yang mulia.

Al fatihah.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: dbongkar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*