“Dem@m, 0ksigen Tak..” Aishah P0sitif C0vid-19 Mohon Doa Orang Ramai..

PETALING JAYA – Selepas menga.lami gejala de.mam panas dan sem.put, penyanyi Aishah mengesahkan dirinya kini po.si.tif vi.rus Co.vid-19.

Aishah atau nama sebenarnya Wan Aishah Wan Ariffin, 56, telah memuat naik sebuah video menerusi akaun Instagramnya yang menunjukkan dia sedang melakukan ujian calitan di rumahnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Wan Aishah Wan Ariffin (@aishahjmm)

“Co.vid po.sitif, tolong doakan kami,” tulisnya ringkas dalam Instagram.

Dalam pada itu Aishah yang cuba dihubungi Kosmo! bagaimanapun pun tidak dapat menjawab panggilan telefon kerana keadaan kesiha.tan.nya yang tidak men.gizinkan.

“Saya tidak larat untuk jawab telefon. Sekarang, saya sedang tunggu dok.tor datang untuk membuat penilaian sama ada saya boleh kuaran.tin di rumah atau perlu dira.wat di pusat kua.rantin,” tulisnya menerusi WhatsApp.

Menerusi video yang dimuat naik dalam Instagram, keadaan Aishah terlihat mengah dan agak le.mah.

Malah ketika pemeriksaan ke.sihatan dilakukan sebelum dibuat ujian calitan ok.sigen Aishah juga tidak berada pada tahap normal.

“Saya memang sudah ada pen.yakit asma dan sekarang mempunyai gejala seperti de.mam panas dan sem.put. Doakan saya supaya kuat dan cepat sembuh,” mohon Aishah.

Dalam pada itu, suaminya disah.kan nega.tif manakala, dua anak lelakinya Armand Azhari, 28, dan Azhad Ahlami, 23, masih menunggu keputusan ujian calitan.

“Anak-anak akan dapat keputusan ujian calitan esok. Harap mereka negatif.

“Alhamdulillah, suami saya disahkan negatif, maknanya setakat ini saya seorang sahaja yang positif Covid dalam keluarga kami,” kata penyanyi Janji Manismu itu.

Komen Netizen:

Sekadar Perkongsian Dan JAngan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: K! ONLINE

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*