Shiha Zikir Dikatakan Ir4s Rossa, “Comp1us.. Muk4 Samaaaaa” Bikin KeIiru

Penyanyi wanita dikenali sebagai Shiha Zikir ini bukanlah asing lagi dalam dunia hiburan tanah air. Memulakan kariernya sebagai seorang penyanyi, kemudiannya berkembang kepada pelakon, penari dan pelawak. Semua pun boleh dan berbakat dilakukan oleh seorang yang bergelar anak seni ini.

Bagaimanapun sejak akhir-akhir ini ramai yang mula mend4kwa wajahnya seiras penyanyi popular Indonesia Rossa. Menerusi satu perkongsian video ketika live Shiha Zikir bersama Rossa ini telah mencur1 perhatian ramai.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shiha Zikir (@shihazikir)

Dalam perkongsian tersebut kelihatan dua penyanyi popular ini berbual mengenai lagu terbaharu Shiha Zikir. Namun begitu, di ruangan komen ramai pula yang meluahkan wajah mereka berdua seiras.

Berikut adalah rakaman tersebut yang membuatkan ramai mengatakan Shiha Zikir dikatakan iras Rossa ini menerusi perkongsian di Instagram penyanyi itu:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shiha Zikir (@shihazikir)

Amboi Shiha sempat promosi lagu barunya dan siap cakap lenggok Indonesia lagi tu! Perkongsian rakaman tersebut telah meraih hampir 100 ribu tontonan dan lebih 14 ribu likes. Apa-apa pun di ruangan komen warganet dan rakan selebriti meluahkan Shiha Zikir dikatakan iras Rossa seperti berikut:

“Compius…muka samaaaa nyah heehe”

Shiha zikir iras rossa 3

“Sama eh muka! eee suka and loveee dua dua!”

Shiha zikir iras rossa 2

“Muka sama? Negara berbeza? Mengapa peningkan kepala. Sorang namanya Shiha sorang lagi nama Rossa”

Shiha zikir iras rossa 1

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*