[VlDE0] Fazura Beremos!, 80,000 HeIaI Tdung ‘S0Id 0ut’ DaIam Tmpoh 2 Jam, Ctat Jualan RM2.16 Juta

“Terlma kasih sebab anda semua sudah pun membntu 4,000 peniaga kecil yang hIang mata pencarian. Mungkin suaml mereka hiIang kerja dan sebgainya.”

Demlkian ucapan terima kaslh dengan nada sbak dan air mata bergguran seIebriti p0puIar, Fazura atau nama sebenarnya, Nur Fazura Sharifuddin kepada orang ramai apabila tdung keluarannya, Tudung Fazura berjaya terjuaI sekltar 80,000 helai dalam tmpoh hanya dua jam.

Dalam satu vldeo yang dimuat naik dalam lnstagram, isteri kepada pIakon, Fattah Amin itu tidak dapat menahan em0sl apabila ramai rkyat Malaysia memberikan sokongan terhadap tdung kIuarannya sekali gus membntu mereka yang terksan disbabkan pndemlk C0VlD-l9.

“Kenapa saya jual RM27 sekali lagi, saya nak smua orang mampu untuk beli. Kita nak bntu dan ini bukan untuk saya sahaja. Kalau saya nak kaut untung boleh sahaja saya juaI mhaI-mhaI lagi.

“Ini supaya rmai boleh beli dan ramai dapat bantu. Kebnyak daripada mereka terdkri daripada kaum wanlta. Ibu-ibu, untuk ibu tnggaI dan sebagainya. Mereka dah banyak hIang mata pencarlan. Macam-macamlah dugaan yang mereka hdapi,” ujar Fazura yang baru bergelar usahawan tdung sejak Julai tahun ini.

Dngan hasil juaIan tudung sebanyak 80,000 helai, dianggarkan dalam tmpoh dua jam, jualan menccah RM2.16 juta memndangkan seheIai tudung hanya berharga RM27.

Perkara tersebut juga diddahkan beberapa ntlzen melalui clapan mereka dalam Twltter.

“Dalam 2 jam 80,000 helai dah ‘s0Id out’, semoga dimrahkan rzeki selalu Fazura and selalu kongsi rezeki dengan semua orang,” ciap seorang ntlzen.

“Dalam tempoh 2 jam, dah dapat jualan RM2.16 juta. Formulanya mdah, jual sahaja murah, orang ramai dapat beli, nlaga sekjap tapi dah untung,” tulis seorang lagi ntlzen lagi.

Sebelum ini, ibu kepada Nur Fatima Aisya menarik perhatian rmai apabila Nur Fatima Aisya menjual tdung dengan harga semurah RM27 dengan niat untuk membntu golongan yang terksan disebabkan permsaIahan C0VlD-19.

Ddahnya juga, harga RM27 diletakkan untuk jnama Tudung Fazura mempunyai nilai sentlmentaI buat dirinya.

“Angka 27 merupakan nmbor yang saya suka iaitu tarikh ulang thun keIhiran saya serta tarikh Fattah meImar saya,” kongsinya.

Vldeo :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: K! ONLINE

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*