Isteri MeninggaI Ketika Usia Kandungan 8 Bulan, Suami ‘Photoshoot’ Semula Bersama Anak

Tidak dinafikan kehilangan orang tersayang pasti ibarat dunia terhenti. Namun, kehidupan tetap harus diteruskan demi orang sekeliling dan diri sendiri. Apa yang lebih menyedihkan apabila anak-anak kecil yang kehilangan ibu bapa di usia yang muda dan masih tidak tahu apa-apa.

KEMAL4NGAN KETIKA H4MIL 8 BULAN

Seperti perkongsian di laman Instagram Muaanncouncer_, ia memaparkan ayah dan bayi comelnya berusia setahun membuat ‘photoshoot’ di tempat di mana isterinya mengadakan sesi bergambar ketika kandungannya berusia lapan bulan.

Menerusi perkongsian itu, isterinya bernama Yesenia men1nggal dunia akibat kemal4ngan jalan raya telah dil4nggar oleh individu yang m4buk ketika itu. Walau bagaimanpun, kandungan Yesenia berjaya diselamatkan dan melahirkan si comel bernama Adalyn.

Tahun lalu dia dil4nggar oleh pemandu di bawah pengaruh ar4k. Dia meng4ndung 8 bulan dengan Adalyn. Apa yang lebih ajaib ialah Adalyn selamat.

Kami kembali ke tempat kami merakam gambar bers4lin mereka pada tahun 2020. Penghormatan yang indah untuk Yesenia. Selamat ulang tahun pertama Adalyn.

Gambar-gambar sewaktu bersama Yesenia di lakukan semula bersama anaknya dan memakaikan gaun merah jambu seakan-akan sama seperti ibunya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Sirap Limau

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*