“Terima Kasih Atas Hujan Berkat Dari-Mu,” – Bakal Jadi Nenek Pada Usia 46 Tahun. Krisdayanti Gembira Terima Khabar Anak Sulungnya Mengandung Lagi

 

Penyanyi dan ahli politik popular Indonesia, Krisdayanti mengucap rasa syukur setelah anak dan menantunya bersedia untuk mengumumkan yang mereka sedang meniti hari menanti kelahiran anak pertama setelah mengalami keguguran pada pertengahan Mei tahun ini.

Krisdayanti bersama anak sulungnya. Aurel Hermansyah.

Dalam satu hantaran di laman Instagramnya, ibu kepada empat cahaya mata ini berkata, “Masya Allah Tabarakkallah. Sekarang mereka sudah bersedia untuk mengumumkan betapa bertuahnya mereka kerana terpilih untuk bergelar ibu dan bapa. Terima kasih atas hujan berkat dari-Mu Ya Rabb. Untuk kesemua anak-anakku tanpa terkecuali Aurel, Atta, Jiel, Amora dan Kellen, semua bersar dan hebat. Alhamdulillah, terima kasih mama dan mae kerana mendoa dan melengkapkan ku sebagai ibu yang akan segera menjadi seperti mama dan mae.”

Hantaran ini juga disertakan dengan tanda pagar “wannabe grandma” menandakan keterujaannya yang bakal bergelar seorang nenek tidak lama lagi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by KRIS DAYANTI (@krisdayantilemos)

Untuk pengetahuan pembaca, Aurel Hermansyah dan Atta Halilintar mengikat tali pernikahan pada 3 April tahun ini dan pada 13 Mei, Aurel yang baharu diketahui mengandung mengalami keguguran yang teruk sehinggakan dia perlu terlantar di atas katil.

Aurel dan Atta pasangan muda yang bahagia.

Namun rezeki Allah SWT itu benar, setelah lebih tiga bulan menyorokkan hal ini biarpun digasak pertanyaan dari para wartawan dan warganet, akhirnya pasangan muda ini bersedia untuk berkongsi khabar gembira ini kepada umum menerusi hantaran di Instagram yang menunjukkan video pengimejan ultrasound kandungan Aurel.

“Anakku Alhamdulillah, Allahuakbar sihat dan kuat ya anakku. Papa dan mama akan menjagamu sekuat kami. Setelah tiga bulan lebih merahsiakan dengan banyak media dan infotainment yang terus bertanya dan berita yang semakin tersebar. Doakan yang terbaik sahaja untuk keluarga kecilku.,” ucap Atta memohon semua mendoakan yang terbaik kepada keluarganya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Atta Halilintar (@attahalilintar)

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Instagram Krisdayanti, Instagram Atta Halilintar via MH

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*