‘SeIamat TlnggaI Sayang..’ $ebak, Suami Tak Smpat Tngok Zur1at Sulung Slpas 3 Tahun Pnantian.

KUALA TERENGGANU – Seorang tvkang g.unting yang sedang mena.nti keIahiran anak sulung ma.ut dalam kemaIangan membabitkan tiga motosikal di Jalan Kota Bahru berhampiran Kampung K.ubang Jela di sini malam tadi.

Dalam kejadian pada jam 8.15 malam itu, mngsa, Khairino Fahmie Khairul Anuar Bashah, 25, mninggal dunia aklbat keced.eraan pa.rah di bahagian kepaIa.

Sewaktu kejadian, Khairino Fahmie dalam perjalanan pulang ke rumahnya di Teluk Menara di sini selepas selesai bekerja di kedai gu.nting rambut di Seberang Takir, Kuala Nerus.

Sebaik tiba di lokasi kjadian, motosikal Honda Spacy yang ditun.ggangi mngsa dari arah Batu Enam, Kuala Nerus dikatakan bergeseI dengan sebuah motosikal dinaiki seorang remaja lelaki berusia 19 tahun.

Difahamkan remaja itu yang menetap di Kampung K.ubang Jela di sini mahu meIintas jalan untuk membu.ang smpah di kawasan t0ng smpah awam yang terletak kira-kira 20 meter dari lokasi kejadian.

lmpak kemaIangan itu menyebabkan Khairino Fahmie tercmpak ke laluan berte.ntangan sebelum dirmpuh sebuah motosikal Benelli RFS dinaiki seorang lelaki berusia 20-an.

Khairino Fahmie mninggal di lokasi kejadian manakala dua lagi mngsa pula cuma ced.era ringan.

Apa yang lbih memiIukan dikhabarkan siang tadi arwh baru sahaja menghantar isterinya ke hspital untuk bersaIin anak sulung mereka setelah 3 tahun pnantian.

Myat Khairino Fahmie telah dihantar ke Unit F0rensik Hspital Sultanah Nur Zahirah di sini untuk dibe.dah s.iasat.

Sementara itu, Ketua PoIis Daerah Kuala Terengganu, Asisten Komisioner Abdul Rahim Md. Din yang dihubungi mengesahkan kejadian.

Salam tkziah buat keluarga arwh. Semoga isterinya Puan atikah ku.at dan tbah dan dipermudahkan urusan bersaIin bby sulungnya. Al fatihah.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: K! ONLINE

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*