“Alhamdulillah.. Kna Tunjuk Kuat…” Netizan Lega Lihat Ank2 Shuib Dh Mula Ceria

“Selalunya ibu yg akan orderkan Bubblebee utk budak2 ni..”

Itulah sedikit coretan dari kapsyen yang ditulis didalam posting terbaru instagram Shuib. Melalui posting tersebut, dapat dilihat anak-anak shuib yang ceria dan gembira apabila minuman kegemaran mereka sampai.

“Budak2 ni pon dah berapa hari abis kuar4ntin,jadi harini teringin sgt katanya nak makan Bubbblebee,,,So arini kita layankan diorang Bubblebee,,,Bg diorang HAPPY 😊 Alhamdulillah..” Tulisnya di ruangan kapsyen.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Rata-rata netizan memberikan reaksi yang positif dimana kelihatan ramai yang berasa lega melihat anak-anak arw4h Siti Sarah kembali ceria setelah melalui detik-detik suk4r kehil4ngan ibu tersayang.

Komen Netizan

Terdahulu

PETALING JAYA – Selepas empat hari dil4hirkan, hasrat suami Allahy4rham Siti Sarah Raissuddin, Shuib Sepahtu untuk menatap wajah bayi mereka, Ayash Affan hari ini terp4ksa dipend4mkan atas nasihat pihak hospital mengelakkan sebarang ris1ko terhadap j4ngkitan Cov1d-19.

Pengurus Siti Sarah, Nana Mohammad Rom berkata, sepatutnya Shuib ke Hospital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM), Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) pagi tadi namun terus memb4talkan niat tersebut selepas mendapat panggilan telefon daripada pihak hospital.

“Pengarah HCTM sendiri menghubungi Shuib dan berbincang dengannya berhubung lawatan itu bagi mengel4kkan ris1ko j4ngkitan Cov1d-19 terhadap anak bongsunya yang dilahirkan pram4tang.

“Shuib juga sangat memahami situasi p4ndemik semasa selain 4kur dengan saranan yang diberikan kepadanya.

“Sebagai ayah yang mementingkan kesihatan bayi serta semua yang berada di wad terbabit, dia menerima nasihat itu dengan hati terbuka.

“Shuib sedia menanti hingga keadaan Ayash betul-betul sihat,” katanya kepada Kosmo! Online.

Malam tadi ketika majlis tahlil dan bacaan Yassin, pelakon dan pelawak itu menyuarakan rasa teruja apabila menerima gembira dibenarkan melihat bayinya, Ayash Affan yang kini masih berada dalam di HCTM.

Apatah lagi, jika berpeluang melihat anaknya di hospital, itulah juga akan menjadi detik pertama melihat dengan mata sendiri sosok bayinya yang dilahirkan secara pembed4han pada Jumaat lalu.

Katanya pada majlis virtual itu, perasaan tidak sabar bertemu buah cinta yang juga dianggap hadiah ter4khir isterinya turut bercampur baur.

Kongsinya lagi, keadaan yang dilalui kini cukup berbeza ketika dikurniakan tiga cahaya mata terdahulu apabila arw4h berkesempatan melihat dan memeluk anak-anaknya.

Allahy4rham Siti Sarah berada dalam keadaan dit1durkan mel4hirkan bayi lelaki pram4tang selepas menjalani pembed4han hampir tiga jam bermula jam 2 petang pada Jumaat lalu.

Selain bayi yang dilahirkan ketika baharu memasuki usia lapan bulan dalam k4ndungan, Shuib dan Sarah dikurniakan tiga cahaya mata, Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, dan Ariq Matin, 6.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: K! ONLINE, IG Shuib

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*