Zizan Kongsi Detik KemaIangan, Tapi Kapsyen Ditulisnya Pula Curi Perhatian!

Nama Zizan Razak memang cukup sinonim dengan lawak jenaka selamba yang sering dihasilkannya. Selain berbakat besar dalam membuat lawak, Zizan Razak juga berkebolehan dalam bidang nyanyian, lakonan dan pengacaraan.

Sering juga Zizan Razak menghiburkan orang ramai dengan berkongsikan pelbagai perkara menarik menerusi Instagram miliknya. Malah baru-baru ini Zizan kongsi ins1den kem4langan menerusi laman media sosialnya itu.

Zizan Razak
Zizan Razak

Dalam rakaman itu kelihatan Zizan membantu seorang mngsa kem4langan jalan raya. Individu tersebut sedang terbaring di atas jalan raya. Namun apa yang mencuri perhatian ramai adalah kapsyen yang ditulis oleh Zizan Razak dalam perkongsian tersebut.

Zizan menceritakan kejadian tersebut di mana mngsa terbaring dan seakan tidak sedarkan diri. Namun bila diberitahu pada mngsa yang dia sedang tidur di tengah jalan, terus lelaki itu terbangun. Berikut adalah perkongsian oleh Zizan ini:

Zizan kongsi ins1den kem4langan di Instagram ini telah meraih lebih sejuta tontonan dan 200 ribu likes. Rata-rata warganet terhibur membaca kapsyen Zizan ini dan meninggalkan reaksi mereka mengenainya di ruangan komen seperti berikut:

“Saya tengah bersimpati ni. Tapi caption mu Zan aduiiii”

Zizan Kongsi Insiden Kemalangan2

“Tak sure nak gelak ke tak baca caption bro”

Zizan Kongsi Insiden Kemalangan 3

“Nak kasihan ke macam mana ni”

Zizan Kongsi Insiden Kemalangan 1

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*