[VIDEO] Babak Insiden DicuIik, Rakan Sukarela Ikut Masuk Van Bikin Ramai Tergelak Sakan

Menonton drama atau filem sudah pastinya untuk hiburan dan mengisi masa lapang yang ada. Malah hari ini tidak kira di mana juga korang berada, drama atau filem dari negara luar turut dapat dinikm4ti dengan adanya teknologi hari ini.

Genre pelbagai seperti ser4m, kekeluargaan, percintaan, m1steri dan sebagainya memberikan lagi kepelbagaian rancangan yang boleh dipilih kepada penonton.

Bagaimanapun salah satu babak dari sebuah drama yang dipercayai negara Arab ini pula mendapat tumpuan warganet. Ini kerana salah satu babak yang mana ins1den dicvlik dengan jalan cerita ini agak an3h dan tidak logik.

Manakan tidak pada awalnya kelihatan dua gadis berpakaian seragam sekolah sedang berjalan. Datang sebuah van dan dua lelaki keluar darinya dan terus meluru ke arah salah seorang gadis tersebut dan membawanya masuk ke dalam kenderaan tersebut.

Namun apa yang mencvri perhatian ramai adalah apabila rakan gadis itu secara sukarela masuk ke dalam van pencvlik tersebut. Berikut adalah perkongsian babak insiden diculik oleh seorang pengguna TikTok ini:

Perkongsian ini kemudiannya dikongsikan semula di Twitter dan turut mendapat perhatian ramai. Berikut antara reaksi warganet yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian tersebut:

“Tak lari satu hal. Ini completed dengan satu suara takde menjerit. Betul-betul redha nie kena culik”

Babak Insiden Diculik 3

“Ni mesti kes dah give up sekolah, tu yang jadi volunteer”

Babak Insiden Diculik 2

“Kesian member dia takde siapa tolong angkat”

Babak Insiden Diculik 1

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*