‘Dimanakah Intergriti Kamu?’ – D@kwa Gambar Disebarkan P0lis, Zarina Anjoulie Nekad Nak S@man

Sebelum ini, nama Zarina atau lebih mesra dipanggil Anju hangat diperkatakan gara-gara dikaitkan dengan seorang selebriti wanita yang dit@han oleh pihak p0lis kerana positif d@dah pada Selasa lepas.

Kini, pelakon serta selebriti media sosial itu bakal mengambil tindakan terhadap seorang anggota p0lis wanita yang did@kwa telah menyeb@rkan gambarnya semasa di balai p0lis.

Menerusi satu posting yang dimuat naik oleh Anju di akaun Instagram, dia mengesahkan telah membuat lap0ran p0lis berhubung isu berkenaan dan bertindak untuk meny@man anggota p0lis wanita tersebut gara-gara did@kwa menyebarkan gambarnya ketika berada di balai p0lis.

Buat masa ini saya tidak akan dedahkan identitinya tetapi kalau sampai mahkamah nanti orang akan tahu siapa.

Jelasnya lagi, dia memperjuangkan haknya habis-habisan dan tidak akan berdiam diri untuk menuntut keadilan yang sepatutnya.

Dimanakah integriti kamu sebagai seorang anggota p0lis wanita? Saya b!mbang adakah nanti orang lain akan kena senasib dengan saya juga?

Sebelum ini media melap0rkan seorang selebriti tempatan berumur 34 tahun yang menetap di Nilai, Negeri Sembilan dit@han selepas positif d@dah.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: anjoulievocah1 via Oh Bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*