“Indahnya Aturan Allah Buat Kita Semua” -Ujian lbu 7 Anak Malamnya BersaIin Anak Bongsu Suami Pula Men!nggal

Menerima khabar dvka dan gembira serentak, itu dilalui seorang wanita Siti Azimah Tajudin apabila suaminya, Shahrol Amri Sanusi mninggaI dnia pada pagi 18 Jun lalu dipercayai akibat ser4ngan jntung.

Menurut laporan Harian Metro, bagaimanapun wanita berusia 31 tahun terubat sedikit rasa dvka apabila selamat meIahirkan anak ketujuh pada 12.09 tengah malam, beberapa jam selepas suaminya ‘pergi’.

“Saya sebenarnya masih terkjut dengan pemerg1an suami secara tiba-tiba di rumah kami di Kampung Sungai Ramal Dalam, Kajang.

“Sebelum ini suami tidak pernah mengadu s4kit dan sekali-sekala memberitahu hanya pen4t, malah ketika kejdian arwh sempat menunaikan solat Subuh seperti kebiasaan,” katanya.

Bercerita lanjut, Siti Azimah berkata dia dijangka bers4lin pada 28 Jun ini tetapi ditakdirkan untuk meIahirkan Siti Nur Aisyatull Humaira di Hospital Serdang, tidak lama selepas kemat1an suaminya.

Malah, wanita berasal dari Kelantan itu mengakui, pemerg1an suami dan kelahiran anaknya ibarat Allah menarik satu ny4wa dan menggantikan anaknya dengan ny4wa baru.

Tambah Siti Azimah, terdapat pihak berhasrat untuk menjaga anaknya yang berusia 12, 10, 8, 5, 2, setahun dan enam hari namun dia tidak snggup untuk menyerahkannya.

Bagi anda yang ingin menghulurkan smbangan, boleh berbuat demikian ke akaun CIMB 7065548933 (Siti Azimah Tajudin). Semoga kita semua dimurahkan rezeki.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Facebook Nizam Tengas & Rosya Mila

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*