“Ibu Hamil Boleh Makan Durian Ke?” – Ayda Jebat Ditegvr Netizen Makan Durian Masa Pregnant

Ketika musim durian ini, ramai antara kita ‘meng!dam’ untuk menikmati keen@kan raja buah itu. Kalau dapat makan dengan pulut dan santan, memang sedap sampai menj!lat jari! Begitu juga dengan pelakon Ayda Jebat yang kelihatan menikmati durian bersama suaminya, Nabil Mahir.

Tapi netizen pula menegvr Ayda untuk tidak menj@mah durian disebabkan dia berbadan dua kerana khu@tir memberi kes@n kepada dirinya.

Posting video yang dimuat naik oleh Ayda menerusi laman Instagram menyaksikan Nabil Mahir menikmati buah durian bersama nasi dan gula. Manakala, Ayda lebih gemar makan durian begitu sahaja. Di ruangan posting, Ayda turut menasihati wanita mengandung untuk mendapatkan nasihat doktor terlebih dahulu sebelum menikmati raja buah itu.

Korang suka ‘NASI + DURIAN’ atau ‘DURIAN’ sahaja? Ke korang ada tambahan bahan lain? Wanita yang mengandung sila dapatkan nasihat doktor sebelum makan durian. Jangan puIun macam jumpa boyfriend lama.

Sementara itu, meninjau di ruangan komen pula rata-rata netizen menasihati Ayda untuk tidak menj@mah buah durian dalam kuantiti yang banyak. Ini kerana b!mbang akan memberi kes@n kepada dirinya dan kandungan. Menjawab kepada persoalan dan tegvran itu, Ayda memaklumkan dirinya telah mendapatkan nasihat daripada doktor. Malah, doktor turut memesan dan membenarkan untuk dia menikmati hanya dua ulas durian sahaja.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ayda Jebat (@aydajebat)

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Oh Bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*