“Ma Upah Ustazah 3 Kali Seminggu” -Founder Viral Tak Suka Solat Rupanya Pandai Mengaji

Sebelum ini netizen pernah dikejvtkan dengan kisah seorang ‘founder’ wanita yang mengaku dirinya tidak suka mendirikan solat.

Selain itu, pengasas produk kecantikan tersebut turut dilihat mempersend@kan bacaan Surah Yasin dalam video viral berdurasi 32 saat berkenaan.

Pernah mengaku tak suka soIat

Berikutan itu, ramai mengecam perbuatan wanita itu yang dikatakan membuka a!b sendiri serta sengaja membangkitkan prov0kasi.

Pandai mengaji, bayar RM 700 ustazah mengajar

Baru-baru ini, ‘founder’ produk tersebut kembali menjadi bualan hangat apabila menunjukkan dirinya dalam keadaan kepala ditutup dengan tuala sambil mengaji al-Quran.

Selain itu, dia turut mended@hkan sanggup membayar ustazah sebanyak RM700 sebulan untuk belajar mengaji sebanyak 3 kali setiap minggu.

VIDEO :

“Jangan runsing. Saya bayar ustazah RM700 sebulan ajar mengaji 3 kali seminggu. Bukan untuk anak-anak je tapi staf sekali,” katanya.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen memberi sokongan terhadap wanita itu dan menganggap kenyataannya dalam video viral tempoh hari bertujuan untuk memerl! individu yang sering mengec@m dirinya.

Dia cuma perl! netizen masa buat live

Dia pakai tudung atau tak itu d0sa dia

Lain kali jaga kata-kata

Sedap mengaji

Ramai yang suka menghukum

Dia m@rah orang yang kata dia tak sembahyang

Rupanya dia lagi bagus dari kita

Terdahulu, gara-gara tingkahlakunya itu, wanita itu terp@ksa hadir ke IPD Kota Bharu bagi memberi keterangan tentang video viral tersebut.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Tik Tok Aiman Hafiq

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*