Kecomelan Lyla Amina Saling Tak Tump@h Macam Ayahnya

Pasangan selebriti, Awal Ashaari dan Scha Alyahya semakin bahagia selepas dikurniakan seorang lagi cahaya mata perempuan yang diberi nama, Lyla Amina.

Nampaknya seperti kakaknya iaitu Lara Alana, Lyla Amina juga selalu menjadi tumpuan peminat anak selebriti sehinggakan perkongsian yang dilakukan Scha Alyahya mahupun pengacara rancangan Melodi itu pasti mendapat ribuan tanda suka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lyla Amina Ahmad (@lylaaminaa)

Lyla Amina juga antara anak selebriti yang mempunyai akaun Instagram yang dengan pantas diikuti ribuan pengikut yang kini berjumlah, 141 ribu pengguna lain yang aktif mengikuti perkembangan Lyla Amina ini.

Mana tidaknya, akaun Instagram yang dikendalikan oleh pasangan selebriti ini berkongsikan perkembangan Lyla Amina yang sangat comel membesar dengan pelbagai juga telatah yang mencuit hati peminat.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lyla Amina Ahmad (@lylaaminaa)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lyla Amina Ahmad (@lylaaminaa)

Walau bagaimanapun, nampaknya hantaran foto terbaharu daripada Scha Alyahya ini pula mengundang puterinya itu menjadi bualan hang4t peminat dan pengikut.

Apabila wajah Lyla Amina dikatakan saling tak tump4h seperti Awal Ashaari dan foto terbabit seolah-olah memaparkan Awal Ashaari ketika kecil pula. Mana tump4hnya kuah kalau tak kenasi bukan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Scha Alyahya™ (@schaalyahya)

Selain hantaran foto Lyla Amina dilakukan Scha Alyahya ini menerima ribuan tanda suka dalam masa yang sekejap, wajah puterinya yang dikatakan saling tak tump4h seperti Awal Ashaari juga menjadi bualan di ruangan komen.

“Awal junior”

Awal Awal

“Mini Awal Ashaari”

IMG_20210606_114054 Awal IMG_20210606_114144

“Ala ala Awal ni haha”

IMG_20210606_114156

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*