Anak Seb@k Bapa Positif Covid-19, Tak Dapat Sambut ‘Birthday’ Bersama

Pandemik Covid-19 di Malaysia ketika ini masih lagi ditahap yang memb!mbangkan. Setiap hari ribuan kes positif baru direkodkan dan jumlah kemat!an juga setiap hari semakin bertambah.

Paling dit@kuti oleh setiap orang ketika ini adalah jangk!tan w@bak terhadap golongan berusia terutamanya ibu bapa kita. Namun jika ia ditakdirkan berlaku, siapa kita untuk men!dakkan hal tersebut.

Berita sed!h sehari sebelum sambut hari lahir

Perkara itu telah dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok dikenali sebagai Fatin Faqihah apabila memaklumkan bapanya telah dibawa ke pusat kuarantin dengan ambulans sehari sebelum hari lahirnya.

Menurut Fatin, khabar tersebut benar-benar membuatkan mereka sekeluarga p!lu kerana ayah sudahpun memberi duit untuk membeli kek dan belon bagi mengadakan sambutan hari lahir bersama keluarga seperti yang dilakukan saban tahun.

Semua ahli keluarga kena swab test

Dia yang berkongsi video dengan tang!san itu mengakui begitu sed!h memikirkan bapanya dan seluruh ahli keluarga turut dikehendaki melakukan swab test serta kuarantin kendiri selama 14 hari kerana menjadi kontak rapat bapa.

@_.ftnnn

Allah takkan uji kalau tak mampu:’) ##fyp ##fypシ゚ ##sad

♬ original sound – 𝐀𝐅𝐃𝐙𝐀𝐋 𝐇𝐈𝐒𝐘𝐀𝐌 – ⚡️

Allah sedang menguji

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen dengan memberikan kata-kata semangat kepada Fatin.

Mereka juga mendoakan agar bapanya serta ahli keluarga segera sembuh dan bebas daripada w@bak m@ut ini. Mereka turut tidak ket!nggalan mengucapkan selamat hari lahir yang ke-19 tahun buat pengguna TikTok berkenaan.

Ada yang pernah rasai perkara sama

Selamat hari lahir

Semoga diberi kesembuhan buat sekeluarga

Semoga terus kuat

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Oh My Media

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*