Santai! Kongsi Foto Suami Isteri Pakai Kain Pelikat, Peminat Nampak Bayangan Anak-Anak Ayda Jebat Dan Nabil Mahir

Bersolek dan berhias seperti sudah menjadi kewajipan bagi setiap mereka yang bergelar selebriti untuk tampil kemas dan cantik sebelum keluar rumah bagi menjaga penampilan di depan khalayak umum.

Kali ini lain pula penampilan selebriti-selebriti ini ketika berada di rumah semasa tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) 3.0 ini.

Memuat naik hantaran di laman Instagram, pasangan selebriti Ayda Jebat dan Nabil Mahir tampil santai menyarongkan kain pelikat bersama keluarga kecil di rumah.

caption:

“💁🏻‍♀️💁🏻‍♂️👦🏻👧🏻Yang duduk di rumah, kita geng! Saya dah transfer saguhati untuk orang yang bertuah #BuktiDudukRumah semalam. Suka tengok posting dia sebab dia masak untuk warga emas sepanjang pkp ni. Semoga dilimpahkan rezeki buat dirimu & keluarga…”

Memasuki beberapa hari menjalani pematuhan PKP  yang telah dijalankan di seluruh negara bagi mengek@ng penuIaran wab@k Covid-19 ini, terdapat ramai selebriti tempatan yang tampil memberi nasihat dan per!ngatan kepada umum selain menunjukkan teladan yang baik untuk kekal berada di rumah.

Pasangan suami-suami isteri ini juga tidak melepaskan peluang melebarkan pengaruhnya untuk mengajak peminatnya untuk kekal berada di rumah dengan memberi ganjaran kepada mereka yang patuh akan segala arahan PKP.

Memiliki jumlah pengikut yang ramai di media sosial, rata-rata peminat Ayda dan Nabil turut mengambil peluang tersebut untuk membantu kerajaan dalam mengurangkan penuIaran wabak Covid-19.

Usaha murni kedua-dua pasangan ini mendapat pujian ramai kerana telah memberi pengaruh yang baik kepada masyarakat.

“For today! Saya tengah tengok post sapa yang menarik. Goodluck! Thank you for joining and stay at home. Jangan ikut pintu belakang”

Mengetahui bahawa Ayda dan Nabil ini sememangnya merupakan pasangan selebriti yang ceria dan nakaI, mereka tampil lucu mengenakan pakaian santai di rumah bersama dua orang anak saudara yang turut memakai kain pelikat.

“hahaha comelnyaa dua orang babygirl tu…nampak la gambaran anak-anak ayda jebat nanti dengan nabil mesti comel erk!!”

Ayda yang diIaporkan sedang hamil itu memohon doa orang ramai untuk tetap berada di rumah bagi menjaga kesihatan diri serta membantu barisan hadapan memutuskan rantaian Covid-19.

KOMEN NETIZEN :

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber : Hot Fm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*