PU Riz Muat Naik Caption “Berharap”, Netizen Doakan Harapannya Termakbul

“Kita yang pilih jalan hidup kita, so kena tabah okay ❤️ in sha Allah semua baik-baik saje🤭”

Bukan mudah untuk memperisterikan seorang wanita yang merupakan selebriti terkenal tanah air negara.

Sudah menjadi asam garam bagi sesebuah perkahwinan jika diuji dalam apa jua bentuk h@langan yang mel@nda dalam mengecapi kebahagian berumah tangga.

Jika terdahulu bermacam-macam uj!an yang dilalui oleh selebriti yang sering meraih k0ntroversi, Neelofa dan PU Haris ini sebelum diikat menjadi pasangan sehati sejiwa dalam satu ikatan perkahwinan yang sah.

Kali ini lain pula onak duri yang melanda bagi pasangan yang baharu berkahwin ini.

Memuat naik hantaran di laman Instagram miliknya, PU Riz berkongsi gambar awan mendvng seakan-akan menantikan sinaran cahaya selepas berhujan panas.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HARIS ISMAIL (@hrisbismail)

Perkongsian yang dimuat naik itu dikatakan menggambarkan kesedihan dirinya selain caption yang dit!nggalkan berbaur p@srah dan bersandarkan pada “harapan”.

Mengetahui bahawa pelbagai isu yang t!mbul bersilih-ganti ‘tanpa jemu’ dalam keluarga besar selebriti ini, rata-rata netizen mend@kwa PU Riz pastinya berasa terbeban setelah terpaksa berulang-kali keluar masuk balai polis bagi menyelesaikan segala isu dan dakw@an yang dikaitkan dengan mereka ini.

“Mesti penat kan ngadap deme-deme tu 😅 😂”

Meskipun, terdapat beberapa dakw@an dan sangkaan bahawa hubungan pasangan berkenaan itu sedang ‘bergelora’ setelah bermacam-macam dugaan yang harus dihadapi, PU Riz masih terlihat tenang dan tidak mudah melat@h dalam mengeluarkan sebarang kenyaatan yang dibuat menerusi sosial media miliknya.

Mengetahui bahawa PU Riz jarang berkongsikan kisah keluarga di laman Instagram miliknya, rata-rata warganet memuji dan menasihati pendakwah bebas ini untuk terus kekal tabah dan sentiasa membi!mbang keluarganya sebelum membuat sebarang keputusan.

Never give up

InsyaAllah

Tidak salah untuk berharap agar semuanya pulih seperti sediakala, rata-rata warganet juga sentiasa mendoakan yang terbaik buat pasangan selebriti ini.

Sabarlah ustaz! Apa yang pasti setiap umat Islam di seluruh dunia terutama di negara kita sedang berdepan dengan satu ujian besar berikutan penularan wabak Covid-19.

Diharapkan bagi mereka yang sedang menghadapi apa jua kesusahan hidup, dibekalkan kesabaran yang tinggi dan sentiasa berdoa agar segalanya pulih seperti sediakala.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Hot Fm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*