Dini Azan Schatzmann Sempat Bawa Janna Nick Keluar Sebelum L0ckdown

Secocok dan sepadan, itulah pujian yang sering dikatakan kepada dua pasangan selebriti ini.

Hubungan cinta yang terjalin di antara pasangan pelakon Janna Nick bersama aktres berdarah kacukan Melayu-Switzerland iaitu Dini Azan Schatzmann bukanlah satu rahsia lagi malah sering mencvri perhatian kerana dikatakan sebagai pasangan couple yang  sangat sweet.

Memuat naik video di Insta Story, Janna Nick memaklumkan bahawa dia telah dibawa keluar terlebih awal sebelum tempoh lockdown bermula semperna menyambut hari kelahirannya pada 1 Jun.

Mengetahui bahawa pasangan ini pastinya sedang ‘mabuk’ bercinta, Janna diarahkan untuk menutup mata sebelum dibawa ke lokasi kejutan.

Mengikuti perkembangan dua pelakon ini, rata-rata warganet pasti pernah melihat sebelum ini bagaimana mereka berdua menyambut hari ulang tahun kelahiran bagi kedua-dua pasangan bercinta, Janna Nick mahupun Dini Schatzmann yang terlihat begitu indah bagaikan melayani kisah dongeng “Fairy Tale”.

Pada tahun 2021 pula, sudah pasti rata-rata peminat pasangan ini menantikan kejutan apakah yang bakal dihadiahkan buat Janna meskipun tiada sebarang update lain mengenai gambar mereka bersama selepas dirinya dibawa keluar seperti yang sudah sedia maklum menerusi Insta story miliknya.

Rupa paras Dini yang begitu kacak dikatakan menjadi igauan para wanita di luar sana apatah lagi menyaksikan usaha pasangan pelakon ini membuat perancangan kejutan pada setiap tarikh istimewa 1 Jun setiap tahun buat kekasihnya itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dini Schatzmann (@dinischatzmann)

Namun setelah sedia maklum, bahawa peningkatan kes yang semakin membimbangkan, negara sekali lagi dikejutkan dengan perintah lockdown bermula 1 Jun di mana pastinya membawa kemungkinan bahawa perancangan kejutan sambutan hari lahir buat pasangan ini harus dibatalkan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dini Schatzmann (@dinischatzmann)

Dalam hantaran video yang dimuat naik itu, Dini jelas meluahkan rasa kecewa kerana terpaksa akur akan keadaan yang tidak membenarkan dirinya untuk menyambut hari jadi kekasihnya pada tarikh berkenaan.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata peminat turut sama merasa sedih kerana pelakon jelita itu tidak dapat meraikan hari istimewanya bersama kekasihnya dan memberikan cadangan untuk meraikan menerusi panggilan video sahaja.

Walau bagaimanapun, nampaknya mereka telah mengambil keputusan untuk menyambut lebih awal daripda tarikh yang sepatutnya itu serta sebelum bermulanya perintah lockdown.

Mungkin sambutan hari lahir Janna pada tahun 2021 ini agak sedikit berbeza daripada tahun yang sebelumnya, namun soal keselamatan diri juga harus dititikberatkan dalam usaha menanggani wabak pandemik Covid-19 ini.

Apa-apa pun selamat hari jadi Janna! Semoga sentiasa tersenyum dan bahagia bersama insan tersayang.

KOMEN NETIZEN :

Sumber: Instagram Janna Nick

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Hot Fm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*