“Allah Suruh Labuh, Bukan S!ngkat…” – Tudung Sent3ng

Menerusi perkongsian foto tersebut, penyanyi berusia 29 tahun itu mengenakan busana biru hasil rekaan pereka fesyen popular Nurita Harith serta selendang berwarna sama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 🥀🥀🥀 (@nabila.razali)

Sudah menjadi kebiasaan bagi golongan selebriti berhijab dengan fesyen tudung bawal atau selendang yang berlilit-lilit dan terded@h bahagian dada sekali gus boleh mengvndang ‘mata l!ar’ lelaki.

Begitu juga dengan penyanyi dan pelakon, Nabila Razali yang sering tampil dengan gaya begitu sehingga ditegur pengikutnya di laman Instagram, baru-baru ini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 🥀🥀🥀 (@nabila.razali)

Namun meninjau ke ruangan komen, terdapat segelintir individu menegur tudungnya yang dikatakan terlalu s!ngkat apatah lagi kain pada bahagian dada itu menyerupai warna kulit.

Mereka memberi pendapat bahawa lebih kelihatan menawan jika penyanyi lagu Peluang Kedua itu melabuhkan sedikit tudungnya supaya sedap mata memandang.

Tu buka aurat namanya

Suruh labuh, bukan singkat

Pakai longgar, dua tiga kali lawa tau!

Tutup depan, bukan tutup belakang

Artis memang macam ni ke?

Ramai tegur sebab sayang. Tapi jangan sal@hkan pihak lain seperti tatarias pula, diri sendiri boleh pilih sama ada untuk tampil ‘menvtup’ atau ‘berbalut’. Risau soal rezeki? Allah yang tentukan.

Sumber: Instagram Nabila Razali

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Oh My Media

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*