“Gambar Paling Famous” ‘Demam’ Vaksin AstraZeneca, Hairul Azreen Bikin Ramai H!lang S@bar

Tanggal 26 Mei merupakan tarikh yang ditunggu-tunggu oleh kebanyakan rakyat Malaysia apabila tempahan vaksin AstraZeneca dibuka untuk orang ramai.

Namun ia bukan lah semudah yang kita sangkakan apabila ramai terpaksa berebut untuk memilih tarikh masing-masing sehingga membuatkan laman web www.vaksincovid.gov.my mengalami gangguan untuk seketika.

Antara masalah yang dihadapi oleh orang ramai ialah kegagalan untuk memilih lokasi negeri bagi penerimaan vaksin tersebut.

Pelakon Hairul Azreen nampaknya telah membuatkan laman Instagram miliknya sebagai tempat luahan perasaan mereka yang gagal untuk mendapatkan tarikh dan lokasi bagi vaksin AstraZeneca itu.

Bapa kepada dua cahaya mata itu ada kongsikan foto yang membuatkan orang ramai ‘naik darah’ dan dalam masa yang sama ada juga yang rasa bagaikan sedang berperang.

Apa yang kita dapat lihat ialah kebanyakan rakyat Malaysia sudah tidak sabar untuk mendapatkan vaksin bagi menyelamatkan diri dan orang tersayang daripada virus bahaya ini.

Semoga selepas ini, lebih ramai lagi rakyat Malaysia yang dapat mendaftarkan diri untuk mendapatkan vaksin COVID-19 ini!

Sumber foto: Instagram Hairul Azreen

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*