Status Janda Kembali, Fiza Akui Bukan Mudah Rungkai Hal Sebenar “Kami Bercer4i Talak Satu”

Penyanyi dan pelakon cantik, Fiza Halim akhirnya mended4hkan status dirinya kini kembali berstatus solo sejak 22 Julai tahun lalu.

Fiza yang juga bekas anggota kumpulan Elite tiga kali pernah berkahwin termasuk perkahwinan dengan juruterbang berstatus duda dua anak bernama Aizat Al Jefri sejak Disember tahun 2016 juga kecundang di tengah jalan.

Menerusi perkahwinan ketiga itu, pasangan ini dikurniakan cahaya mata Baby Aleena kini berusia hampir tiga tahun.

Fiza Dicer4ikan Menerusi Aplikasi WhatsApp

Wanita yang juga kini bergelar ibu tunggal akui bukannya mudah untuk tampil bersuara tentang status dirinya, Fiza dicer4ikan menerusi aplikasi WhatsApp.

“Saya ambil masa untuk merungkaikan hal sebenar. Ia bukan mudah. Tapi baru saat ini saya ada kekuatan untuk mendedahkan status diri. Kami bercer4i talak satu. Saya dicer4ikannya menerusi aplikasi WhatsApp.

“Punca atau sebab kenapa kami berp1sah itu, biarlah saya simpan dan tanggvng sendiri. Saya tak mahu membuka a1b sesiapa.

“Saya sedar dengan status pernah berkahwin tiga kali, pasti ada yang akan memandang serong. Namun saya hanya manusia biasa, yang tak lepas diuji. Saya tak hidup dek puji, tak coati dek k3ji,” katanya seperti mana dipetik menerusi Berita Harlan Online.

Sukar Lelapkan Mata

Akur dengan suratan hidup Fiza mengakui sejak tiga minggu lalu sukar melelapkan mata untuk tidur.

“Mats mengantuk, tapi tak boleh nak tidur. Otak seolah olah berjalan memikirkan itu ini. Termasuk nasib saya. Saya ‘lost’ dan terkapar kapar memikirkan pengakhiran hidup nanti bagaimana.

“Namun saya bersyukur ada yang datang membuka jalan untuk menggalakkan diri menyertai cabang kerja baru. Mungkin saya akan mempertimbangkan kerja itu

“Cuma saya belum terfikir nak berlakon atau bernyanyi semula setakat ini. Selama ini pun, saya juga membuat ulasan produk dan perkhidmatan di Instagram. Saya juga terbuka jika ada tawaran bergelar duta selepas ini,” ungkap Fiza.

Nafi Kononnya Berkahwin Dengan Saiful Apek

Menjawab gosip sebelum ini kononnya dia sudah berkahwin dengan pelawak Saiful Apek. Fiza menyatakan tiada istilah jadi isteri kedua.

“Tak ada istilah saya sudah jadi isteri kedua dia. Kami hanya bertemu di sebuah program ‘game show’.

Gambar berdua kami yang tular itu dirakamkan isterinya sendiri. Kami masing masing gelak kerana tahu perkara sebenar.

“Mungkin silap saya kerana ketika itu status kisah rumah tangga ketiga saya masih samar samar. Jadi is mengundang kebencian ramai,” akhirnya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Diari Maklumat

Sumber : http://trendingkini.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*