ADA VIDEO Kawan Sekolah Berani Tampilkan Diri Dedah Siapa Nur Sajat Yang Sebenar

Nama Nur Sajat memang tidak perlu di perkenalkan lagi. Dia punya rupa yang cantik, sangat manis bila di pandang serta memiliki kejayaan yang sangat besar dalam hidup. Bertahun-tahun menyulam usaha untuk berjaya sebagai usahawan kosmetik, Nur Sajat mengecapai banyak kejayaan termasuklah di anugerahkan dengan gelaran Datuk dan juga berjaya menjadi jutawan di usianya yang masih muda.

 

Lelaki berkenaan juga ada berkongsi gambar Sajat sejak dari zaman sekolah.

 

Namun begitu, di sebalik semua yang di perolehinya, Nur Sajat perlu berdepan dengan banyak hal yang membabitkan dakwaan terhadap jantinanya yang di katakan merupakan seorang mak nyah atau pondan yang merubah jantina diri dari lelaki kepada perempuan. Di Malaysia, tidak semua orang boleh menerima penukaran jantina sebegini dan mereka tidak begitu di pandang dengan baik.

Menafikan hal itu, Nur Sajat telah membuat pengakuan bahawa dirinya adalah wanita sebenar. Namun begitu, seorang lelaki yang dengan beraninya tampil membuat akuan bahawa dia sudah kenal akan Sajat sejak zaman sekolah mengakui bahawa Sajat adalah lelaki. Dia tidak berniat mahu membuka aib sesiapa namun niatnya melakukan dakwaan itu supaya Sajat berubah dan orang ramai juga tidak di tipu olehnya.

 

kredit: Fiazal Rizal
Memandangkan hal ini sangat serius,Nur Sajat telah berusaha untuk mendapatkan surat pengesahan dari pihak doktor yang menyatakan dia adalah wanita tulen. Rakaman video juga tentang pengakuan tersebut telah di lakukan oleh Nur Sajat bersama team Mstar.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*