“Bukan suka2 nak letak udang, ketam, sotong semua dalam lirik ye anak2 mama.”,- Noorshila Amin

Baru-baru ini, Noorshila Amin atau lebih mesra di panggil Mama ada memuatnaik satu sedutan lagu yang akan dipersembahkan di Gegar Vaganza.

Menurutnya, lagu tersebut mempunyai alunan lirik puitis dan elemen gurindam. Justeru, Mama turut meminta agar pendengar menghayati lagu yang akan dipersembahkan itu.

“Lelelelele.. Minggu Ni kite ke Negara Pasir Berdengung ye. Dengan mama yang dah berusia Ni, di beri pulak lagu mama yang laju Ni, mohon semua doakan mama dapat buat yg terbaik. .
Ramai xtahu maksud lagu ni, die umpama bergurindam. Lagu Komposer Dan penulis lirik zaman mama dulu mereka sgt puitis dalam bekarya. Ahai udang bersama udang, Tak sama anak tenggiri, yang bujang bersama bujang, yang berpunya ketepi. Perlu dibaca Dan difahami serangkap penuh baru sampai maksudnye. Bukan suka2 nak letak udang, ketam, sotong semua Dalam lirik ye anak2 mama.
.
Mama Tak marah, cuma nak explain. Pahaamm? Hehehe.. jangan maraa aaa. .
Satu darham, Dua darham.. juaall.”, tulisnya.

 

 

View this post on Instagram

 

Lelelelele.. Minggu Ni kite ke Negara Pasir Berdengung ye. Dengan mama yang dah berusia Ni, di beri pulak lagu mama yang laju Ni, mohon semua doakan mama dapat buat yg terbaik. . Ramai xtahu maksud lagu ni, die umpama bergurindam. Lagu Komposer Dan penulis lirik zaman mama dulu mereka sgt puitis dalam bekarya. Ahai udang bersama udang, Tak sama anak tenggiri, yang bujang bersama bujang, yang berpunya ketepi. Perlu dibaca Dan difahami serangkap penuh baru sampai maksudnye. Bukan suka2 nak letak udang, ketam, sotong semua Dalam lirik ye anak2 mama. . Mama Tak marah, cuma nak explain. Pahaamm? Hehehe.. jangan maraa aaa. . Satu darham, Dua darham.. juaall. . @gegarvaganzaofficial @sinar_my @astrogempak #GegarVaganza #gegarvaganza6 #Gegarvaganza2019 #gv6 #gv2019 #gv #astroria #astrogo #astrogempak #IniBarulahSusuSegar #farmfreshmilkmalaysia #FarmFresh #cuckoomalaysia #CUCKOOxGV6 #powercat #sinar #malaysiakini #selebritimalaysia #BYDR #riaxgv6 #GegarVaganza2019

A post shared by 👑🇲🇾Noorshila Amin (@noorshilaamin) on

Menjengah di ruangan komen, para peminat memberi sokongan kepada Mama dan turut memuji persembahannya yang bersemangat.

Sumber: Instagram Noorshila Amin

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*