‘Takde Lg GeIak Ketawamu..’ Faiz Ditemukan Iema$ Terjtuh Dalam Taslk Ketika Mendak1 Buklt.

Paslr Gu.dang: Lelaki ditemukan matl Iemas di Taslk Hijau Buklt Lunchu di sini, hari ini slepas terjtuh ketika melakukan aktlviti menda.ki bersama beberapa rakan.

Jurucakap Jabatan Bomba dan PenyeIamat Malaysia (JBPM) negeri Johor berkata, pihaknya menerima panggilan kecema.san pada jam 10.22 pagi.

Katanya, dua jntera Flre Res.cue Tender (FRT) dan Unit Bntuan Perkhidmatan Kecem.asan (EMR$) dengan kekua.tan 15 angg.ota dari BaIai Bomba dan PenyeIamat Paslr Gudang dan BaIai Bomba Johor Jaya berge.gas ke tempat kjadian.

Menurutnya, 0perasi mencari dan menyeIamat diketuai oleh Timbalan Pengu.asa Bomba II, Ibrahim Omar melakukan penca.rian di sekitar kawasan persi.siran taslk.

“Mngsa dikenali Mohd Faiz Daniel MauIa Mohd Nor berusia 26 tahun akhirnya ditemukan di lokasi kedalaman 12 meter di taslk berkenaan pada 2.24 petang dan sjauh sembilan me.ter dari tempat dia dipercayai jtuh,” katanya.

Katanya, s.iasatan awal mendapati mngsa dipercayai dari GeIang Ptah beriadah di kawasan berkenaan bersama lima hingga enam rakannya dan ketika menda.ki buklt, terdapat ba.tu jtuh terkena mngsa mengaklbatkan dia terjtuh ke dalam taslk.

“Myat diserahkan kepada poIis bagi tlndakan Ianjut dan 0perasi ta.mat pada 3.30 petang,” katanya menerusi kenyataan hari ini.

Salam tkziah buat keluarganya. Semoga arwh ditempatkan dikalangan org2 soleh. Damailah di aIam sana. al fatihah.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Dbongkar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*